CONTAMINA'T D'ÀFRICA: REACCIONA
 
  Estatuts de l'entitat i Assemblees
  Que fem?
  Qui som?
  Catàleg d'activitats
  Incidència Política: Actuem!!!!
  Materials didàctics
  Grupo BILDERBERG.
  Contacte
  Lista de links
  Galería
  Foro
  Contador de visitas
  Premsa
  ENTITATS COL.LABORADORES
  Campanya: Per una tecnologia lliure de conflictes
  Campanya de Costa d'Ivori, el país dels dos presidents
  eSTRATÈGIES DE TREBALL
Les imatges i documents d'aquesta pàgina pertanyen a les seves creadores o a les persones que els han cedit















Foro
=> ¿No se ha registrado todavía?

Foro - Procés Assambleari

Se encuentra aqui:
Foro => Participació activa a l'Assemblea 2011 => Procés Assambleari

<-Volver

 1 

Siguiente->


Contamina't:Reacciona
(2 Posts hasta ahora)
21-03-2011 12:25 (UTC)[citar]
Gràcies a tots i totes per les vostres intervecions i la vostra participació. El periòde assambleari a finalitzat i aquí us remetem l'acta que resumeix tot el que s'ha parlat i debatut. La vostra participació ha estat fructífera i indicativa del vostre seguiment.

ACTA DE L’ASSEMBLEA GENERAL DE CONTAMINA’T D’ÀFRICA: REACCIONA 2011
L'Assemblea General
A Hospitalet a través dels espais de face book, web de l’entitat i el mail a partir de les 12 hores, i fins al 4 de març a les 12 hores en el mateix lloc es reuneix l'Assemblea General amb caràcter ordinari de l’associació Contamina’t d’Àfrica: Reacciona a la qual assisteixen els següents socis:
TOTS ELS SOCIS I SOCIES

D'acord amb la convocatòria realitzada amb el següent ordre del dia:

1.- Presentació de la memòria d’activitats realitzades durant 2010 (document adjunt)

És presenten les activitats realitzades durant el 2010 de posada en marxa de l’entitat i primeres activitats de difusió. També s’expliquen les campanyes de sensibilització i informació sobre les eleccions a Costa d’Ivori ( on es remarca la col·laboració voluntària de Ana Lorente amb les seves fotografies del procés electoral en diferents articles a diaris i webs, com la Campanya per una tecnologia lliure de conflictes.
Els socis aproven majoritàriament les activitats presentades.

2.-Presentació del balanç econòmic del any 2010 (Document adjunt)
Durant el 2010 les despeses han estat mínimes doncs s’ha treballat principalment amb voluntariat. El tipus de despeses han estat per la legalització de l’entitat a la Generalitat de Catalunya ( Registre d’Entitats) i a Hisenda i SS i per altra banda de materials fungibles i informàtics per posar en marxa les campanyes d’incidència i sensibilització, així com alguns materials administratius ( com el tampó de l’entitat) o de difusió ( com el tríptic i les targetes de l’entitat)
Com durant aquest primer any de gestió només em obtingut entrades de donacions voluntàries, fins ara el saldo de l’entitat està equilibrat entre entrades i sortides.

S’aprova majoritàriament el balanç del 2010 i pressupost del 2011.

3.- Propostes d’activitats, campanyes i iniciatives pel 2011-02-11
q 3.1 campanyes, projectes i activitats
És valoren positivament les campanyes i activitats previstes pel 2011 i especialment les activitats en torn al catàleg d’entitats de la Diputació de Barcelona i el projecte de sensibilització per implementar en la zona metropolitana de Barcelona.
Per altra banda es valoren positivament les col·laboracions amb altres entitats com el MPLA, Associació Arc, Itaca o l’EEE de Cerler, que permeten arribar a més quantitat de persones fora del nostre entorn tradicional.

3.2 Activitats administratives
És valora positivament el registre de l’entitat en la seva seu de Hospitalet i de Barcelona, així com les gestions administratives iniciades per sol·licitar subvencions pels programes d’activitats previstos.

4.- Pressupost per l’any 2011
La proposta pressupostaria es sol·licitar alguns ajuts i subvencions que permeti posar en marxa les campanyes de incidència i de sensibilització previstes. A partir de les convocatòries que sorgeixin i de les aprovacions que puguem rebre aquest pressupost s’haurà d’anar perfilant. La idea no es créixer pas exponencialment, som una entitat petita i tenim pocs recursos i infrastructures i molt treball voluntari, però si que voldríem poder tenir petits finançaments que permetin portar a terme els objectius de l’entitat.
Pel que fa al pressupost pel 2011, es mostra la intenció de començar a sol.licitar subvencions que permetin portar a terme les diferentes activitats que es preveuen pel 2011. Encara que el pressupost és molt restrictiu encara, es preveu un augment substancial dels ingressos i de les activitats previstes.
S’aprova majoritàriament el pressupost pel 2011

5.- Renovació dels càrrecs de la junta actual: Aproven majoritàriament la renovació de càrrecs.
Núria Màrquez intervé per remarcar que els càrrecs en una entitat tant petita amb pocs recursos solent recaure en poques persones disposades a gestionar, però que a la llarga s’ha de pensar en una renovació de les persones que els ocupen.
Queden renovats fins a la propera assemblea els següents càrrecs:
Alícia Gili Presidenta
Ira Nahomi Moreno, tresorera
Núria Màrquez, Secretaria
Carles Canudas, vocal

6.- Precs i Preguntes.
En el torn de precs i preguntes es realitzen algunes intervencions que volen matitzar alguns aspectes:
- En primer lloc intervé Sònia Villoro: Bones! Primer de tot felicitar-vos per la feina feta ja que és molt valuós que persones realitzin accions d' aquest caire, per un altre món! Heu de seguir realitzant-les, tot i que la vostre capacitat es vegi amenaçada. Reflexioneu i endavant!
En segon lloc, comentar-te que per la meva banda, no puc fer un seguiment major del que he fet fins ara i que assumeixo la responsabilitat de la meva absència. Si durant la reunió preneu alguna decisió al respecte, seré conseqüent. Gràcies per tot i molts ànims,
Sònia
- En segon lloc intervé Alícia Gili que entorn a la participació dels socis que comenta a nivell personal la Sònia remarca que en una entitat tant petita com aquesta el fet de fer xarxa i que tots els socis i sòcies es converteixin en repetidors, de les informacions i les campanyes de sensibilització és un paper molt important, i que avui dia tots anem massa de bòlit per demanar una implicació activa.
- Torna a intervenir seguidament Alícia Gili per remarcar altres aspectes:
Hola a tots i totes, vull aprofitar la plataforma que l'assemblea ens permet valorar la feina feta i la feina per fer amb tots vosaltres que col·laboreu via web i via facebook.
Aquest primer any d'activitats ha estat ple de feina i campanyes portades a terme, no sempre amb la repercussió que hom voldria, per exemple el Festival de l'Esperanzah es un clar cas de el tipus d'activitats que no surten a compte per una entitat petita com nosaltres. Per altra banda les xerrades a biblioteques i centres cívics, així com les campanyes sobre Costa d'Ivori i sobre la tecnologia lliure de conflictes al facebook i la web semblen haver tingut una repercusió força importat tenint en compte els mitjans econòmics i humans que disposem, i crec que podem valorar-les positivament.
La presencia a la premsa es difícil, però a través de COM RADIO i SICOM, em pogut arribar a un nombre de població considerable en les diferents campanyes.
A nivell de financiació i de mateniment de l'estructura, es un moment difícil per totes les entitats, i nosaltres no som pas una excepció. la manca de suports institucionals es possible que siguin un motiu per plantejar-se en el propers mesos la capacitat de la nostra entitat per tirar en davant.
Tan mateix i fins que això passi, i sense voler deixar de tocar de peus a terra (sense cap recolzament és complicat seguir en davant) la capacitat de voluntariat i de crear xarxa ens permet de moment efectuar una tasca de sensibilització i incidència important.
Tot i així no podem deixar de comentar que la nostra capacitat d'incidència és minsa i que potser no podem abastar massa temes. Veurem com es prepara el 2011, però les campanyes sobre la Crisi de Costa d'Ivori, tecnologia lliure de conflictes i drets dels nens i nenes en conflictes armats poden ser el nostre aparador per aquest any 2011.
Sense ser pessimista, però volia comentar, que el futur no sembla galdós ni per nosaltres ni per altres entitats petites, però que podem intentar fer una mica de pressió com a societat civil, mentre puguem. Alícia Gili Abad
- En tercer lloc intervé Felipe Campos Rubio: Bona tarda, Us faig arribar els meus comentaris sobre l'ordre del dia: En primer lloc felicitar per la feina feta, per les accions i pel plantejament dels fets i de les mateixes accions, trencar i innovar com per exemple l'Assemblea, té un gran valor que a vegades passa de puntetes en les organitzacions del tercer sector. Per altra banda m'agradaria destacar el volum d'informació durant el procés d'inici de l'entitat fins al punt que ens trobem. Crec que el reconeixement a la feina feta i ben feta, no es solament un tema que no està i sé que no hauria d'estar en l'ordre del dia, però és important, perquè és un valor afegit d'aquesta entitat. Per tant, voldria comentar des del meu punt de vista la necessitat de posar en valor les tasques realitzades i per tant anar a la recerca del reconeixement, en aquest sentit cal que podem fer un estudi de les subvencions, premis i convocatòries sensibles a la realitat que representa l'entitat. Cal caminar a poc a poc, per la consolidació de l'esperit i la missió de l'entitat, però alhora, facilitar les accions amb finançament. Crec en aquest sentit la necessitat de realitzar un Pla Estratègic a tres anys vista de les accions a realitzar i com això les podrem executar sense no ser fidel a la missió de l'associació.
Crec que referent a les accions desenvolupades cal valorar l'esforç que heu fet per promoure l'entitat i la participació en diferents foros per donar a conèixer la mateixa. Es per aquest motiu que podríem en aquest Pla Estratègic definir quines serien les línies mestres en 2 o 3 anys. Per últim m'agradaria obrir debat respecte a la implementació del 2.0 en les comunicacions de l'entitat, és cert que és la primera vegada que faig una AGO per correu o facebook, però podríem obrir un compte de twitter per informar del actes o parlar del tema de webs amigues per tal de possicionar-nos a la xarxa (ITACA ja ho ha fet) però el tema del twitter està en plena implementació... res és una idea de cara als actes
o accions que es puguin fer. Per finalitzar, donar les gràcies per deixar-me compartir aquest espai amb vosaltres, soc afortunat i és un honor (mai millor dit) d'estar parlant amb gent que s'estima tant aquest món tan boig, però que val
tant la pena.
Una abraçada molt i molt forta, Felipe Campos i Rubio
- En quart lloc torna a intervenir Alícia Gili: Gràcies Felipe, per les teves aportacions, la veritat és que es bona idea
fer un pla estratègic de l'entitat, i el tema twiter, la Ira i jo haviem
parlat, però no sabem exactament com funciona. A nivell particular mai he
entrat a twiter. Potser podríem fer una trobada per poder conèixer millor
com fer aquesta xarxa de comunicació. Dir que també estem intentant fer
xarxa amb entitats del barri, i Itaca heu estat els primers amb oferir-vos. Aquestes dues aportacions, pla estratègic i tàctica de comunicació via
twiter poden ser incorporades a les accions a tenir en compte per aquest
proper any. Salutacions a tots i totes. Alícia

A partir de les intervencions de Felipe Campos i Alícia Gili s’aprova la idea de començar a treballar en un pla estratègic i de comunicació, veure el funcionament de les entitats en el twiter. Per poder treballar amb tots els socis i sòcies s’obre un període de reflexió sobre el que podria ser el pla estratègic de l’entitat i s’obre tant en el fòrum de la pàgina web, com a través del facebook o del mail un espai per pluja d’idees que permeti als socis participar en el procés. Aquest període de reflexió estarà obert durant tot l’any fins al novembre en que la junta recollirà les idees dels socis i sòcies i elaborarà un esborrany de pla estratègic per discutir i aprovar o no en la propera assemblea ordinària.

Sent el 4 de març a les 12 hores del dia assenyalat en l'encapçalament de la present acta s'aixeca la sessió.

Firmat la Secretaria V º.Pº. la Presidenta .


Núria Màrquez Alícia Gili
Secretaria Presidenta


Respuesta:

Tu nombre de usuario:

 Color de texto:

 Tamaño de letra:
Cerrar tags



Temas totales: 11
Entradas totales: 15
Usuarios totales: 8
En este momento conectados (usuarios registrados): Nadie crying smiley
Heu actuat! 33584 visitantes Torneu a contaminar-vos amb nosaltres!
Tallers Contamina't d'Àfrica: Reacciona  
 


CATÀLEG D'ACTIVITATS
Clica a sobre si vols veure el catàleg complert!
Consum Responsable/ Actua
Taller de Contamina’t d'Àfrica: Àfrica un continent desconegut
Taller Àfrica en blanc i negre
Taller Una lleugera mirada a les religions tradicionals africanes Taller Conflictes de Baixa intensitat
Taller Bandama Vermell, un joc de guerra





És el momento:
reacciona


 
Noticies d'Àfrica  
 


 
Agenda  
 
Lliurament de premis al caixafòrum el proper dia 19 d'abril a les 18 h a l'auditori.


Or gris 3 Premi del Públic del Premi Dona'm Cine
Un Mòn Obert Radio Hospitalet Clica per escoltar el programa!



ENTITATS COL.ABORADORES:







 
Contacte  
 
contaminatdafrica@yahoo.es

 
Joc perillós  
 
Proposta didactica i de sensibilització: cliqueu, participeu i compartiu.



Mans Unides:








 
Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?
Registrarse gratis